måndag 7 september 2009

Vardagslyx är min nya ledstjärna

Ja, och så var det det här med att skapa behov som man inte visste att man hade. Jag lyckas ganska så bra med det, så just nu är jag nog skönhetsindustrins bästa vän.


Investerat i en fantastisk hudvårdsserie...eller de säger att det är det i alla fall. De verkar bra i alla fall, och dessutom sätter det lite vardagslyx på tillvaron när jag vet vad de kostade.


Det absolut bästa med mitt nya inköp var dock att jag lyckades få två premier när jag köpte fyra produkter. Två necessärer fyllda med roliga krämer och grejjor och det alldeles gratis! Tänk vad pengar jag tjänade på att köpa det första kittet! 1100 kr enligt märket själva! (Christian mumlar i bakgrunden att det bara är med tjejmatte som den ekvationen går ihop). Hur som helst var det en välkommen bonus i alla fall, och jag fortsätter min resa mot att försöka bli en vackrare brud.


Idag blev det även ett läppglans från Dior. Så lyx är mitt nya ledord!

Bröllopet närmar sig.

1 kommentar: