måndag 7 september 2009

Fanatisk loppisfantast

Nej jag skulle nog inte vilja säga att jag är en fanatisk loppisfantast, dock älskar jag hela idén med att köpa jättefina saker för i stort sätt inga pengar alls. Skulle ju kunna lägga till som motivering att det är bra för miljön att saker går i arv och återanvänds istället för att gnaga på ozonskiktet , men jag ska ädelt erkänna att det nog snarare är en bonus och en bieffekt av mitt handlande än ett allmänt ställningstagande.

Moa har vuxit och blivit en stor tjej i sommar och helt plötsligt så var näst intill alla hennes kläder för små. Gav mig ut på jakt och en lördag senare hade jag inköpt 12 stycken "nya" plagg till hennes gapande byrålådor.


Så nu till pudelns kärna...(hmm...är det så man säger?) Vad tror ni jag fick betala för dem?

Svar lämnas under kommentarer och ni som redan vet är för länge sedan redan diskade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar