tisdag 30 juni 2009

Identifiera mat med tårna

Det här med barn och mat. Visst är det roligt när de börjar äta och man kan känna att jo, min matlagning kanske inte är så kass trots allt. Vilken jätteportion Melvin har ätit idag!

Lyckan är stor, tills jag reser mig från min stol och håller på att göra en jättevurpa när jag halkar på den halvt utsuga korvskinsbiten, som ligger på golvet tillsammans med alla makaroner, köttbullar,gurkor, brödbitar och diverse annat som hamnat runt om i hela köket.

Ibland misstänker jag att Melvin har hål i magen, och att det är därför som all mat verkat hamna under bordet.

Tror att jag ska ställa upp i talang nästa år, för jag kommer snart att vara överlägsen på att identifiera olika sorters matrester med hjälp av tårna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar