tisdag 23 juni 2009

Hur kan en mamma tortera sina egna barn?

Jag försöker förstå, men hur mycket jag än försöker och vill så kan jag omöjligt göra det. Det är lätt att sitta här och ha åsikter om mamman som under stora delar av sina barns liv utsatt dem för ständiga kränkningar. Skurit dem med knivar och spikar istället för att givit dem godnattkramar. Medvetet skadat och torterat dem, hållit dem inlåsta i ett hem som var långt ifrån den trygga borg som det ska vara. Låtit dem sova på nerbajsade madrasser och med håret fullt av löss.

Nej...jag kan verkligen inte förstå, och i detta fallet så finns det inte en gnutta förståelse eller medömkan för denna kvinna som säkert är sjuk. För det måste hon ju vara. För skulle det visa sig att en frisk mamma kan tortera sina små små barn skulle verkligheten bli lite väl magstark för min del.

Finner inte ord för vad vissa barn tvingas utstå. Inga ord kan någonsin ta bort ärren som de fått i själen.

Som sagt var...hur förstår man det ofattbara?

Länkt till aftonbladets artikel för er som missat denna nyhet och som orkar läsa:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5416112.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar