onsdag 10 december 2008

Sömnlabb med treåring

Idag ska Moa till snarkdoktorn som vi så pedagogisk säger för att få Moa att förstå varför hon ska till doktorn fast hon inte är sjuk. Doktorer ligger inte högt på Moas "tycka om" lista och jag bävar lite för att gå dit idag.

Moa snarkar en hel del och de håller på att utreda om de eventuellt behöver operera bort halsmandlarna på henne. Vi ska få med oss någon snarkmätare hem och fråga mig inte hur den fungerar för jag har inte en aning. Just nu är jag mest orolig för att jag kommer att ha en halvt hysteriskt livrädd treåring som åter igen vägrar att gapa, och som absolut inte tänker sova med någon konstig utrustning instoppad i näsan i natt.

1 kommentar:

  1. Stackaren!
    Att det måste göra en sån mättning.
    Dotterns tog de bort utan denna mättning.
    Hoppas hoon inte blir lika hysterisk nästa natt, om det blir en till?

    SvaraRadera