onsdag 17 december 2008

Det var en gång en kropp som hade bröst....

Jaha...amningen är över liksom tillgången till stora fina fasta bröst. Det är väll livets gång antar jag och lika naturligt som att tyngdkraften drar allt neråt.

Jag har aldrig haft stora bröst, men man vänjer sig snabbt vid en hylla som pendlar mellan c och d kupa. Nu är den borta och jag letar förbrilt i min alldeles för stora bh efter mina a-kupor som ska finnas där nere någonstans.

Moa har vaknat fel sida idag. Både med tanke humöret och fel sida av klockan 06. Skriker hysteriskt för att jag gick ifrån henne fyra steg i trappan, och har gjort den senaste kvarten hon vägrar att ner själv.

Behöver nog äta frukost så att mina tankar får en aning mer positiv klang, och kunna möta dagen med öppna armar.

Sista dagen för henne på dagisavdelningen farmorshus- sedan är hon en stor tjej vår lilla Mosing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar