lördag 25 oktober 2008

En prinsessas förväntansfulla leénde

Lilla lilla Moa...vad stor hon har blivit. Idag har hon varit med sin mamma och sin pappa på sitt första biobesök. En liten tjejs förväntansfulla ögon inför vad som ska komma. Lilla spöket laban. Jättemysig flm på 44 minuter. Var precis vad hon klarade av. Fick muta henne med ännu en kexchoklad de sista minuterna. Glad att filmen inte var längre. *ler*

Ringde till SF igår och frågade om jag kunde ta med Melvin på filmen. De svarade att jag visst fick göra det men att jag skulle vara tvungen att lösa en biljett till honom! 55 kr för en biobiljett till en 5 månaders bäbis! Hur löjligt är inte det!?!?!?!?Melvin fick vara hemma hos en kompis till mig. Tack Susanne för varnvakten!

Nu ska jag iväg till krogen och vakta lite. Skönt att komma ut lite och roligt när lönen kommer.

Sov gott mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar